مشتریان میتوانند در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 10 تا 18 بررسی و ارسال خواهند شد. در صورت اختلال در فرآیند تامین محصول، به مشتری اطلاع داده شده و 48 ساعت پس از اطلاع، وجه مورد نظر به حساب مشتری بازگشت داده میشود.
جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام مینمایند. در صورت موفقیتآمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت کراچیان کالا بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.
این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن مناطق 22گانه تهران امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت میشود. پرداخت میتواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد.
مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کردهاند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است میتوانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات 24 ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارشهایی که بیش از 24 ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری میبایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت 5661 7469 0610 6221 به نام محمد رضا کراچیان، با تماس تلفنی با شمارههای موجود در سایت اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و 4 شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع پشتیبانی برساند.